Уроки фізичної культури


                           План – конспект уроку фізичної культури
                                     з елементами баскетболу для учнів 5 класу

Підготував:
учитель фізичної культури
ОЗЗСО Розумівська школа
Долинської сільської ради
Запорізького району
Шевченко Валентин Іванович

Мета уроку:
навчальна: Навчати техніки різновидів ведення м’яча (правою та лівою рукою почергово) з наступною передачею в парах.
 Навчати техніки передачі м’яча двома руками від грудей, та однією від плеча на місці та в русі.
. Сприяти розвитку в учнів переферійного зору, ускладнюючі умови виконання вправ з м’ячем.
-виховна: виховувати в учнів дисциплінованість, рішучість, вміння працювати в команді та самостійно; популяризувати баскетбол  серед  дітей.

Завдання уроку:
1.                Вивчити  різновиди ведення м’яча.
2.                Продовжити вдосконалення техніки передачі м’яча.
3.                Закріпити техніку ведення та передач у навчальній грі.
               Інвентар: баскетбольні м’ячі , фішки, секундомір, манішки двох кольорів.
Місце проведення: спортивний зал.






п/п
Зміст уроку
Дозування
Організаційно – методичні вказівки
Підготовча частина (13-15 хв)
1.
Шикування, привітання,  повідомлення завдань уроку.
1 хв.
Звернути увагу на зовнішній стан учнів і готовність до уроку.
2.
Проведення інструктажу з правил Т.Б.
30с.

3.
Вимірювання ЧСС за 10с.
30 с.
Зробити аналіз результатів пульсометрії.
4.
Стройові вправи :
-повороти: праворуч, ліворуч, кругом.
30с
Слідкувати за чіткістю та правильністю виконання команд.
5.
Різновиди ходьби:
-на носках, руки на пояс;
-на п’ятках ,руки за голову;
-на зовнішній стороні стопи;
-на внутрішній стороні стопи;
-в на пів присіді ,руки на пояс;
теж в повному присіді ,руки на колінах

12-15с
12-15с
12-15с
12-15с
12-15с
12-15с
Стежити за поставою.
Рухатись  у середньому темпі, дотримуватись дистанції.
Слідкувати за правильністю виконання вправ.
Дотримуватись дистанції.
Тримати спини рівно.
6.
Біг у повільному темпі.
1хв
Слідкувати  за правильністю дихання.
7.
Загальнорозвиваючі  вправи у русі :
-В.П. -руки з переду в замок :
1-4-хвилеподібні рухи в різних напрямках.
-В.П. -руки  до плечей :
1-4 - кругові рухи вперед;
5-8 теж назад;
-В.П –права рука вверх:
1-2 –відведення прямих рук назад;
3-4 –зміна положення рук.
-В.П. –руки на пояс:
1-2 –випад правою вперед;
3-4 теж саме лівою.

6-8р.


6-8р.



6-8р.


6-8р.

Виконувати плавні рухи у різних плоскості.

Виконувати з максимальною амплітудою.

Руки і ліктях не згинати ,різке виконання вправ.


Спина пряма, випад глибокий. Ззаду стояча нога –пряма.
8.
Бігові вправи :
-біг приставним кроком правим та лівим  боком ;
-біг з високим підніманням стегна;
-біг із закиданням гомілки назад;
-біг на прямих ногах;

-схресний  біг лівим та правим боком;
-стрибки  з ноги на ногу;


18-20м.

18-20м.
18-20м.
18-20м.

18-20м.

18-20м.

Слідкування за правильністю виконання та дистанцією.
Звернути увагу на амплітуду виконання.
Слідкувати за поставою.
Контролювати правильність виконання.
Стежити за дотриманням дистанції під час виконання.
Виконувати з максимальною амплітудою.

-прискорення.
18-20м.
Виконання у максимальному темпі.
9.
Замірювання ЧСС за 10с.
30с.
Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС.
10.
Перешикування з однієї шеренги в дві.

Виконати стройові команди.
Основна частина (25-28хв.)
1.
Техніка володіння м’ячем
1. Ведення м’яча (правою та лівою рукою почергово) з послідуючою передачею м’яча двома руками від грудей..
2. Ведення м’яча рухаючись приставним кроком, правим-лівим боком вперед з послідуючою зупинкою та передачею м’яча
3. Ведення м’яча рухаючись спиною вперед, з послідуючою зупинкою та передачею м’яча.
4. Ведення м’ча до середини залу, після чого виконується ведення навколо себе, ліворуч, праворуч з послідуючою зупинкою та передачею м’яча.
5. Ведення м’яча з послідуючою обводкою пасивного захисника, розворотом на 180° та передачею м’яча
6. Кидки м’яча однією рукою від плеча

7. Передача м’яча двома руками від грудей
8. Передача м’яча двома руками від грудей
через удар мя’яча об підлогу
Перешикування з колони по три
в колону по два
.
10-12 разів.



10-12 разів.


10-12 разів.



10-12 разів.



10-12 разів.


10-12 разів.
10-12 разів.

10-12 разів.

Робота в трійках
Звернути увагу на стійку баскетболіста




Зупинка та розворот на 180° за 3-4 кроки до партнера
Під час поворотів ліворуч-праворуч виконувати низьке ведення м’яча

Пасивний захисник піднімає руки вгору

Звернути увагу на траекторію польоту м’яча
Звернути увагу на роботу ніг
Передача м’яча під ноги партнеру

1. Передача м’яча двома руками від грудей, рухаючись приставним кроком в середині перешкод (стояків)
Назад повертаються зовні перешкод (стояків) з передачею м’яча двома руками від грудей
2. Передача м’яча двома руками від грудей через підлогу, рухаючись середині перешкод (стояків)
Назад повертаються зовні перешкод (стояків) з передачею м’яча однією рукою від плеча
Перешикування по відділенням для роботи біля баскетбольних щитів
1. Кидки м’яча у кошик однією рукою від плеча, стоячи з боку на відстані 1,5 м.від щита
Перешикування на три команди для проведення естафет з м’ячем
1. Ведення м’яча між перешкод, відповідь на одне запитання з правил гри у баскетбол та повернення назад
2. „М’яч капітану”.
Передача м’яча двома руками від грудей
Передача м’яча двома руками від грудей через підлогу
10-12 разів.



10-12 разів.


10-12 разів.



10-12 разів.



10-12 разів.


10-12 разів.
10-12 разів.

10-12 разів.
.

.
Хлопчики окремо від дівчат


Передачі виконуються між перешкод (стояків




Звернути увагу на траекторію польоту м’яча)



Звернути увагу на роботу ніг



Правила гри розміщені на стіні зали

Кожна команда намагається якомога швидше забігти за спину капітана
7.
.


Заключна частина (3-4 хв.)
1.
Вправи на відновлення дихання.
1хв.
Включити вправи для поглибленого дихання.
2.
Шикування в одну шеренгу.
30с.
Звернути увагу на правильність виконання команд.
3.
Підведення підсумків уроку.
1хв.
Визначити кращу команду та кращих учнів.
4.
Замірювання ЧСС за 10с.
30с.
Визначити ступінь відновлення.
5.
Домашнє завдання.
30с.
Виконання вправ ранкової гімнастики.
6.
Організований вихід із залу.



Комментариев нет:

Отправить комментарий